“Картка киянина” – квиток в інформаційне суспільство

“Результативним може стати локальне впровадження електронних технологій в окремих містах і регіонах”, – вважає Вадим Дмитренко, комерційний директор ТОВ “УнІТ”

Протягом всієї незалежності України тема впровадження електронного урядування носила скоріше популістський, аніж практичний характер. Реально впровадити те, що значно спростить життя громадян (та й самої влади), викорінить корупцію і сприятиме модернізації держави, політикам увесь час щось заважало. І це за наявності потужної ІТ-сфери, фахівці якої можуть на рівних конкурувати зі своїми міжнародними колегами. Після Революції гідності, на якій громадяни вимагали кращі стандарти життя, впровадження “цифрової України” визначено серед одних із пріоритетів розвитку. У першу чергу це стосується впровадження електронного урядування на загальнонаціональному рівні. Тим часом, більш результативним може стати локальне впровадження електронних технологій в окремих містах та регіонах. Особливо це виглядає актуальним на тлі реформи децентралізації влади та місцевого самоврядування. Кожне окреме суспільство могло б в рамках своїх повноважень і наявних ресурсів саме спрощувати спілкування по лінії місцева влада-громадянин, або навіть суспільство-суспільство. Окремі міські пільги, оплати адміністративних і комунальних послуг, петиції, або місцеві референдуми, – все це і багато іншого можна реалізовувати спрощено в електронному варіанті. Піонером у цьому плані можна розглядати “Карту киянина”, яка пропонує квиток в інформаційне суспільство та електронну демократію, поки лише для мешканців столиці. У випадку, якщо проект буде успішним, як заявляв прем’єр Арсеній Яценюк, цей досвід може поширитися і по всій Україні.

“Зараз ми ведемо роботу з інтеграції з веб-порталом міського Центру надання адміністративних послуг. Це дасть можливість ідентифікації громадянина за його соціальним ID, нарахування адресної грошової допомоги, замовлення адмінпослуги онлайн в персональному кабінеті і її отримання в цьому Центрі. Таким чином , на шляху до інформатизації суспільства Україна має всі шанси піти навіть далі, ніж країни ЄС. Аналога “Картки киянина”, який би об’єднував в собі одночасно електронний документ, банківську, медичну, дисконтну, транспортну, учнівську та студентську картку з можливістю нанизувати нові функції , на сьогоднішній день не існує “, – вважає Вадим Дмитренко, комерційний директор компанії” УнІТ “, яка є інвестором, розробником і інтегратором проекту.

Читайте докладніше