Картка киянина

“Картка киянина” – це готове рішення для створення й інтеграції електронних СОЦІАЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ.

“Картка киянина” – багатофункціональне рішення для електронних ідентифікаційних документів, за допомогою яких можна отримувати державні та комерційні послуги online.

Картка передбачає ідентифікацію людини з виділенням пільгових категорій, що дає можливість державі надавати таким людям адресну допомогу і користуватися окремими пільгами.

«Картка киянина» – це універсальний ID для використання електронних сервісів, серед яких: «Електронні петиції», «Електронний рецепт», «Електронний учнівський», «Електронний студентський», «Електронна медична карта» та ін.

Також розробниками створений протокол, який дозволяє ідентифікувати людину і в разі необхідності пройти автентифікацію за допомогою «Картки киянина» на будь-якому державному або бізнес ресурсі.

Програмне забезпечення електронного соціального документа надає можливість оперативно розгорнути інфраструктуру прийому та використання в будь-якому місті, установі, професійному співтоваристві.

Архітектура інформаційно-телекомунікаційної системи «Картка киянина» складається з:

  • Єдиного реєстру мешканців м. Києва – власників “Картки киянина”, який містить дані про власника карти;
  • Окремих модулів (транспортний, медичний, торговий, освітній, культурний, ЖКГ, адмінпослуги), які забезпечують надання послуг відповідних модулю та програм лояльності.

Інформаційно-телекомунікаційна система “Картка киянина” складається із:

  • Веб-сайту, з доступом в особистий кабінет для отримання широкого спектру послуг;
  • Міського соціального процесінгового центру (сервер додатків, сервер баз даних, веб-сервер) для обробки соціальних нефінансових транзакцій, сертифікований на відповідність комплексної системи захисту інформації;
  • Автоматизованого робочого місця служби соціального захисту для додавання користувачів та управління компенсаціями та пільгами, передбаченими державним та локальним законодавством;
  • Автоматизованого робочого місця банку для обміну даними з соціальним процесінгом;
  • Автоматизованого робочого місця торгових мереж для створення і адміністрування програм лояльності;
  • Імплементації транспортного Mifare додатку на карту і його інтеграція на логічному рівні з ідентифікаційним додатком в соціальному процесінгу, з метою накопичення персоналізованої статистики про пільгові та платні поїздки в міському транспорті і подальшого обміну даними з міським транспортним процесінгом;
  • Криптографічної бібліотеки шифрування каналів обміну між партнерами і міським соціальним процесінгом;
  • Спеціального криптографічно захищеного ідентифікаційного додатку для смарт-карт, що забезпечує автентифікацію користувача;
  • Захищеного реєстру даних власників “Картки киянина”;
  • Програмного забезпечення для роботи з ідентифікаційним додатком: зчитування інформації та обмін даними з процесінговим центром;
  • Функціоналу онлайн-автентифікації за допомогою карти на базі стандарту OAuth2 і подальшого доступу до отримання міських і державних адміністративних послуг онлайн;
  • Модуля адміністрування, статистики та аналітики;
  • Технічної підтримки користувачів і партнерів.

Технічні переваги:

  • Унікальний соціальний процесінговий центр, що забезпечує обробку, передачу та зберігання захищених персональних даних мешканців міста. Завдяки широкому спектру API процесінгу, існує інструмент швидкого підключення і подальшого обміну даними з будь-якими партнерами і реєстрами: банками, міськими та державними службами, лікарнями, аптеками і т.д .;
  • Формування соціального реєстру жителів міста – власників картки, в тому числі й тих, хто не зареєстрований в місті, але працює або навчається в місті;
  • Впровадження системи адресного надання та моніторингу пільг мешканцям міста, подальшого накопичення статистики та аналізу;
  • Реалізація механізму надання та обліку безкоштовних електронних транспортних квитків мешканцям міста;
  • Розробка та впровадження технології категоризованого перерахунку матеріальної допомоги, грошової допомоги, пенсій і т.д. мешканцям міста на їх карти в залежності від соціальної категорії;
  • Реалізація механізму онлайн автентифікації для отримання державних, муніципальних і комерційних послуг.