У Берліні пройшов найбільший Форум по акцизним маркам

У Берліні відбувся Tax Stamp Forum – глобальний захід, присвячене темі акцизних марок та обговоренні практичних рішень в боротьбі з контрафактом і незаконною торгівлею тютюновими та алкогольними виробами.

В цьому році Tax Stamp Forum відвідали понад 250 делегатів: розробники систем контролю, представники компаній з виробництва акцизних марок і державних структур.

Під час Форуму обговорювалися актуальні питання, що стосуються застосування акцизних марок та впровадження систем стеження за підакцизними товарами. Також був представлений ряд відповідних державних програм, що діють в різних країнах.

В цьому році кращою була визнана система відстеження і захисту підакцизної продукції Королівського Митного Департаменту Малайзії. Їх система управління акцизними марками була впроваджена в 2015 році, істотно знизила рівень контрабанди і збільшила податкові надходження до бюджету.

Кращими інноваційними продуктами на Форумі була визнані Бельгійська акцизна марка, надрукована повністю цифровим способом, і модульна система TRUSTCODE®, створена німецькою компанією Leonhard Kurz & Stiftung & Co KG.

На форумі побував координатор проекту «Трек-енд-Трейс» компанії «Універсальні інформаційні технології» («УнІТ») Максим Васильєв. Основне завдання проекту – розробка автоматизованої системи моніторингу переміщення підакцизних товарів від виробника до кінцевого користувача.

Читайте також:  Компанія «УнІТ» прийняла участь у міжнародній виставці  TRUSTECH 2016

Система «Трек-енд-трейс», розроблена компанією «УнІТ», є комплексним рішенням для державних установ та комерційних організацій, яке дозволяє вести облік і відслідковувати рух підакцизних вантажів. Така система зможе істотно скоротити тіньовий ринок підакцизної продукції та мінімізувати вплив людського фактора на адміністрування акцизного податку.

«Система Трек-енд-Трейс набирає популярності у світі. Її ефективність підтверджена на практиці. Наприклад, Німеччина після впровадження цієї системи зуміла збільшити податкові надходження на 2 мільярди на рік», – розповідає Максим Васильєв.

На думку фахівців, ефективність роботи електронних акцизних марок можна підсилити при використанні їх із звичайними паперовими знаками, які мають додаткові рівні фізичного захисту. Таке поєднання в комплексі з цифровою варіативністю електронних акцизних марок дозволяє багаторазово підвищити захищеність самих марок і збільшити надходження в бюджет від підакцизного податку.