Компанія є розробником та інтегратором інноваційних технічних рішень в сфері охорони здоров’я. Основна мета програмних продуктів – автоматизація діяльності медичних установ різних організаційно-правових форм і профілів, впровадження електронних медичних послуг для населення.
Компанією реалізована система «Електронна картка медичних досліджень пацієнта”, яка включає:
- Перелік необхідних фахівців, рекомендованих пацієнту;
- Перелік необхідних для обстеження аналізів;
- Висновок лікуючого лікаря – на підставі діагнозу оглядів відповідних фахівців (терапевт, дерматовенеролог, отоларинголог, стоматолог та ін.);
- Результати аналізів і можливість прикріпити результат флюорографії;
- Звіти про роботу бактеріологічної лабораторії та інших лабораторій;
- Звіт про роботу комісії проф.мед.огляду.
Переваги електронної медичної картки:
- Наявність повної необхідної для пацієнта і лікаря інформації;
- Автоматизація процесів: журнали, забір матеріалів, лабораторія, консультація лікаря, діагноз – оперативно групуються в системі;
- Доступ до даних в будь-який час, незалежно від фізичного місця перебування пацієнта або лікаря;
- Наявність переліку медустанов-партнерів клініки із зазначенням послуг, тарифів, умов, пакетів договорів. Відповідно, пацієнт має можливість вибрати найбільш оптимальний для нього варіант обстежень і лабораторних аналізів, призначених лікарем, записатися онлайн на їх проходження, результати автоматично надходять на електронну медкарту пацієнта.
Складові компоненти Системи “Електронна медична картка”:
- Журнал реєстрації (з автоматичним введенням інформації з медичної карти пацієнта);
- Журнал проф. оглядів: терапевта, лора, дерматолога, стоматолога, голови медкомісії, флюорографії;
- Журнали забору матеріалу: на ВІЛ, гепатити, патогенний стафілокок, сифіліс, гінекологічні інфекції.
Наявність вищевказаних компонентів системи сприяє оперативній взаємодії лікар-пацієнт-клініка, а також оптимізації бізнес-процесів в медичних установах, зменшення паперового документообігу, побудови зручної системи аналізу та обліку.
Дана система дозволяє:
- Формувати звіти для лікаря;
- Створювати журнали: обліку інфекційних захворювань, лабораторних і рентгенологічних досліджень;
- Відображати забір матеріалів;
- Координувати роботу лабораторій: клініко-діагностичної, бактеріологічної, флюорографічні дослідження, рентгенологічні висновки;
- Вирішувати фінансові питання: формування рахунків, звітів, оплат та ін.