Очільник «Укрзалізниці» намагається маніпулювати громадською думкою, щоб виправдати закупівлю копії системи продажу е-квитків – розробники сервісу booking.uz.gov.ua

ПРЕС-РЕЛІЗ

Розробники системи з продажу електронних квитків онлайн booking.uz.gov.ua – компанія «УНІТ» – звернулися з відкритим листом до очільника «Укрзалізниці» Євгена Кравцова, який в інтерв’ю виданню «Цензор.нет» заявив, що електронна система не витримала пікових навантажень під час старту продажу квитків на новорічні свята: «Був суттєвий збій з боку електронної системи. Вона не витримувала пікових навантажень».

«Програмне забезпечення функціонувало і функціонує в штатному режимі. Затримки з оформленням квитків через інтернет сталися у зв’язку із штучно створеною ситуацією з відкриттям в останній момент продажу квитків на новорічні свята та застарілістю серверного обладнання, що розташоване в дата-центрі Укрзалізниці – філії “Головний інформаційно-обчислювальний центр”», – йдеться у листі.

Компанія-розробник неодноразово зверталася до керівництва «Укрзалізниці» із офіційними листами, у яких наголошувалося на необхідності якнайшвидшої модернізації апаратної частини системи. Однак усі звернення були проігноровані.  Застарілість серверного обладнання підтвердив і сам ГІОЦ.

Таким чином, роблячи вищезазначені заяви, Євген Кравцов намагається маніпулювати громадською думкою з метою приховання реального стану справ в «Укрзалізниці» та виправдання закупівлі копії системи і сайту booking.uz.gov.ua на загальну суму 21,4 млн грн (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-001603-c).

У свою чергу компанія «УНІТ» повідомляє, що робить усе від неї залежне задля забезпечення безперебійного функціонування системи продажу електронних квитків.

 

Повний текст листа-звернення з додатками від розробників:

 

Шановний Євгене Павловичу!

На минулому тижні в засобах масової інформації було опубліковане інтерв’ю (https://m.censor.net.ua/resonance/3105849/golova_pravlnnya_pat_ukrzalznitsya_vgen_kravtsov_te_scho_pro_dinu_polomku_borisplskogo_ekspresa_dos ), в якому Ви зробили заяву про “суттєвий збій з боку електронної системи продажу квитків та щодо збою по системі оплати”.

Ми, команда “УНІТ”, як розробники програмного забезпечення системи продажу електронних квитків Укрзалізниці, публічно інформуємо Вас та громадськість про те, що збою з боку програмного забезпечення системи продажу електронних квитків та системи оплати не було. Програмне забезпечення функціонувало і функціонує в штатному режимі. Затримки з оформленням квитків через інтернет сталися у зв’язку із штучно створеною ситуацією з відкриттям в останній момент продажу квитків на новорічні свята та застарілістю серверного обладнання, що розташоване в дата-центрі Укрзалізниці – філії “Головний інформаційно-обчислювальний центр” (далі – ГІОЦ). Це також підтверджується листом, який ми отримали від ГІОЦ №36/3930 від 10.12.2018 (Додається).

Звертаємо Вашу увагу на те, що ми офіційно зверталися з листами від 04.10.2016 №04/101016, 21.06.2018 №05/210618, 16.07.2018 №02/160718, 03.10.2018 №03/031018 і 06.12.2018 №03/061218 (додаються) до Укрзалізниці та наголошували про необхідність модернізації апаратної (серверної) частини системи, але всі наші звернення були проігноровані та жодної реакції з боку Укрзалізниці не послідувало.

Щодо Вашої заяви про “потребу суттєво переробляти, покращувати систему електронного продажу” з метою боротьби зі спекулянтами, повідомляємо Вам, що нами ще в минулому році були розроблені та передані Укрзалізниці технічні вимоги до модернізації системи з метою боротьби зі спекулянтами, які в свою чергу були погоджені та затверджені відповідними департаментами та філіями Укрзалізниці. Але жодної дії з метою реалізації даного проекту досі так і не зроблено!

Таким чином, викладена Вами в інтерв’ю інформація щодо роботи системи продажу електронних квитків не відповідає дійсності, а схожа на спробу маніпуляції громадською думкою з метою приховання реального стану справ та виправдання закупівлі копії системи і сайту booking.uz.gov.ua, яка наразі організовується Укрзалізницею (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-26-001603-c).

В свою чергу, наша команда робить все від нас залежне для забезпечення безперебійної роботи системи та просить Вас припинити спекуляції та дезінформацію суспільства на тему проблем в роботі системи продажу електронних квитків Укрзалізниці.