Компанія UNIT випустила мобільний додаток “Картка киянина”, що доступний для завантаження на платформах Android та iOS.
У додатку представлені 7 модулів: Транспорт, Медицина, Освіта, Комунальні послуги, а також Оплата послуг, Новини й головна новація – комунікатор з владою. За допомогою вбудованого месенджера власники картки матимуть змогу безпосередньо спілкуватися з адміністрацією міста – звернутися до мера, чиновника, депутата або до ЖЕКу.
“Це – прямий канал для комунікації киян з представниками міської адміністрації. Завдяки тому, що кожен власник “Картки киянина” ідентифікований у системі, месенджер відправляє звернення громадян безпосередньо до представників міської влади, а муніципалітет отримує повідомлення від справжніх громадян. Це форма месенджера, що працюватиме за наступним принципом: ви пишете повідомлення, наприклад депутату Київради, та висловлюєте в ньому певне побажання щодо благоустрою вашого району. Це і є пряма демократія, тобто можливість брати участь у житті свого міста без бюрократії та паперистики”, – розповіла менеджерка проекту “Картка киянина” Аліна Максименко.
Коли в столиці буде реалізована система продажу е-квитків, у мобільному додатку “Картка киянина” з’явиться можливість робити онлайн-покупку квитків у формі QR-коду для наземного транспорту, а також переглядати історії своїх поїздок та отримувати знижку на проїзд.
За допомогою Медичного модуля можна записатися онлайн на прийом до лікаря буквально за два кліки. Система ідентифікує вас, а форма запису заповнюється автоматично.
Модуль Освіти дозволяє батькам відстежувати час, коли дитина заходить у школу та виходить з неї, а також – за маршрутом її руху у громадському транспорті. Для цього батькам потрібно оформити “Картку учня” та “прив’язати” її до своєї “Картки киянина”.
Модуль Комунальних послуг акумулює рахунки за комунальні послуги та за допомогою push-повідомлень дає вам знати, коли буде сформовано новий рахунок, нагадуючи його оплатити. Всі дійсні рахунки можна оплатити одним кліком у вашому смартфоні.
Модуль Оплати послуг дає змогу поповнити мобільний рахунок, оплатити рахунки за мережу Інтернет, телебачення тощо.
“Як показують дослідження та світова практика, схожих додатків з таким широким функціоналом міських та державних сервісів наразі не існує. Ми можемо говорити лише про окремі медичні або транспортні додатки, які діють у Москві, Дубаї та інших містах світу”, — розповіла менеджерка проекту “Картка киянина” Аліна Максименко.
Мобільний додаток “Картки киянина” дозволяє представникам міської влади спілкуватися безпосередньо з громадянами, почути про їхні справжні потреби, оперативно реагувати на них та залучати киян до процесу містобудівництва.
Також це – інструмент для збору статистичної й аналітичної інформації, який дозволить покращити роботу комунальних, адміністративних, медичних та освітніх установ міста, грамотно розподілити транспортні потоки, використовуючи відповідні модулі, ухвалювати оптимальні рішення в управлінні, керуючись даними з “Картки киянина”.