12 січня кожен відвідувач Київського міського дитячого діагностичного центру (КМДДЦ) по спрощенній процедурі міг оформити Картку киянина.
Місяць тому проект запустив для своїх користувачів новий сервіс – запис до лікаря он-лайн. Поки нововведення доступно тільки для пацієнтів КМДДЦ. Опція дає можливість, не виходячи з дому через персональний кабінет на сайті kyivcard.com.ua, вибрати потрібного фахівця, зручну дату і час прийому, і записатися на консультацію. Лікарі відзначають перші позитивні результати.«За відгуками моїх пацієнтів, сервіс набагато комфортніше, ніж звичний запис. Плюс в клініці стало менше черг », – каже Ігор Омельяненко, хірург КМДДЦ.
Новий сервіс допомагає пацієнтові правильно вибудувати логістику відвідування різних фахівців за один візит до лікарні, мінімізує черг під кабінетами, впорядковує роботу лікарів, а сам медичний сервіс виводить на новий рівень.
У всіх наших лікувальних установах існує три черги: ті, хто прийшов сам, тих за кого знайомі попросили і ті, кого направляє керівництво. Це неправильно і, в першу чергу, впливає на якість наданих послуг. Якщо доктор повинен прийняти 15-20 осіб за зміну, а у нього 50-80, то його робоча продуктивність знижується. Сервіс запис до лікаря-онлайн на сайті Картка киянина став новою і більш ефективною системою надання медичних послуг », – розповідає Андрій Семиволос, головний лікар КМДДЦ.
Крім того, Картка киянина забезпечить ідентифікацію пацієнтів. В особистому кабінеті користувача буде міститися інформація про всі візити до медустанов, результати аналізів, схеми лікування, інформація про групу крові, хронічних захворюваннях, щеплення, можливої алергії і багато іншого.
Використання Картки киянина в медичній сфері столиці дозволить в першу чергу ідентифікувати пацієнта в медичному закладі, оцифрувати його медичні дані, які зараз зберігаються на папері», – говорить Юлія Спасібова, координатор проекту «Картка киянина» від компанії інвестора і розробника проекту«Універсальні інформаційні технології».
Опитані DATA.UA відвідувачі КМДДЦ оформляли Карту киянина не тільки заради медичного модуля. Великою популярністю серед жителів столиці користуються такі сервіси як транспорт, торгівля, освіта, комунальні платежі, адміністративні послуги.
В першу чергу, я вирішила оформити Картку киянина через зручності в транспорті. Якщо ти їдеш вранці в метро, там неймовірні черги і оплачувати проїзд за допомогою карти набагато зручніше. Також карта мене зацікавила, як ідентифікатор особистості, тому що паспорт не завжди з собою, а банківську карту я беру завжди», – розповідає Дарина, відвідувач КМДДЦ.
«Мені зручно платити з картки за проїзд і навчання дітей, тим більше, що операції проводяться без відсотків», – розповідає Агаева Тетяна, завідувачка стоматологічного відділення КМДДЦ.
Основна мета проекту – перевести в електронний формат всі медичні заклади Києва. Для цього працівники КМДДЦ планують заручитися не тільки підтримкою громадськості, а й київської адміністрації.
Ми запускаємо акцію в соціальних мережах. Кожен чиновник КМДА покаже свою персональну Картку киянина, популяризуючи таким чином важливий соціальний проект», – говорить Андрій Семиволос.
19 січня всі бажаючі знову зможуть прийти в КМДДЦ і оформити Карту киянина. А в лютому проект буде презентований столичній владі.